Sorry!

44180-741

Jag, som alltid brukar ha dödskoll på födelsedagar och namnsdagar, har totalt kommit ur fas. Den senaste tiden har jag glömt födelsedag efter födelsedag... Jag vet inte vad som är med mig! Kanske är det det här heltidsarbetet kombinerat med uppsatsskrivandet som tar kål på mig, men det är verkligen ingen ursäkt!

En annan ursäkt som jag måste nämna är att jag tror att det har blivit något fel på "birthdayalarm.com" som jag tidigare hade reggat praktiskt taget alla nära och bekanta i, och fick påminnelsemail inför varje födelsedag... numera blir jag aldrig påmind... :(

Som sagt, jag är hemskt ledsen och extra ledsen för att nästan alla mina vänner ju fyller 25 i år, något som kanske borde uppmärksammas lite extra... In case I forget, grattis, i både efterskott och förskott!! Jag ska försöka skriva in i min kalender så att jag bättrar mig i fortsättningen!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag förlåter dej, jag lovar :)

2007-02-21 @ 20:52:45
Postat av: Jenny Egersand

Jag förlåter dig jag med...

2007-02-21 @ 20:58:49
Postat av: Sofia

Jenny och Martin: Vad bra, för det var er som jag hade närmaste i åtanke (visste ni att ni fyller år på samma dag förresten, kul va!?)

Grattis på födelsedagarna (och till nya jobbet Jenny, skitkul!!)!!

Postat av: Gäddan

Än hinner du ;-)

2007-02-23 @ 07:07:49
Postat av: Lina

Forgiven ;) Firade i Wien i år, med riktigt god sachertårta!! Mer om det på mailen!

(Såg att Helena och du fortfarande är lika seriösa på kontoret... härligt ;)

2007-02-26 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback