Sex and the city -The movie?

Det ryktas om att Sex and the city nu ska bli film, trots att Kim Cattrall (Samantha) tidigare inte har velat medverka. Hon har tydligen kommit på bättre tankar, tur! :) Jag längtar verkligen efter filmen, trots att jag är medveten om att den kan bli en rejäl flopp! Det sista avsnittet var ju SÅ BRA, bättre slut kunde det liksom inte bli. Det vore synd att förstöra det med någon sjaskig b-rulle.

Jag hoppas att filmen istället kommer utspela sig innan serien börjar, och handla om hur Carrie flyttar till NY och lever på modemagasin istället för mat, får jobbet som kolumnist och träffar de andra brudarna?. Vore inte det en bättre idé än att göra en film som handlar om fyra slitna småbarnsmorsor med "mid-life"-kriser? Jag hoppas verkligen att filmmakarna tänker som jag!!

Hur som helst, hur filmen än blir så kommer det ju bli en film som man MÅSTE se. Bioköerna kommer ringla långa oberoende av filmens kvalitet...

44180-701

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag ser jättemycket fram emot den här filmen! Farligt att ha så höga förväntningar, men vafan :)

Postat av: Malin

De kommer förstöra allt... Jag vill inte se. Bara om de gör som du säger och drar storyn innan sjäva serien, riktigt bra idé :)

2007-01-06 @ 13:57:18
URL: http://bitavkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback