Avkoppling

En underbar helg är snart till ända. Tråkigt.

Hela härligheten började faktiskt redan i fredags eftermiddag... från en timme till annan slog vädret om, tempraturen steg med sisådär 10 grader och solen började stråla. Helgen har sedan dess för min del i stort gått ut på att träna, läsa, vila och sola.

Igår låg jag utslagen hela dagen på en filt i skogen "Bois de la Cambre" och idag, när Bryssel för första gången i år bjussade på fantastiska 33 graders värme blev det ett besök på
"Bryssel Beach", en industrihamn som fyllts med sand och palmer för att ersätta Bryssels totala avsaknad av stränder och badplatser. Därpå blev det fika i solen och promenad genom stan, överallt var det glada semesterfirare och roliga band spelade på gatorna.... Efter en glass så avslutades dagen sedan med picknick i en park.

Helgen har för övrigt spenderats läsandes Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", den har förhäxat mig, jag kan inte lägga den ifrån mig den. Måste bara läsa klart den, omgående!

Summa summarum alltså en wonderful weekend!

Kommentarer
Postat av: Ma

...och bredvid mig ligger en som är inne på tredje delen, Luftslottet som sprängdes. Tom berättar gärna om du vill veta hur det går. Och jag har köpt en supersnygg aprikosfärgad CK-bikini, bara130 euro, 50% rea!

2007-07-16 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback