NY TÄVLING!!! - Sofia shoppar second hand

Inte för att jag kanske har varit direkt överaktiv på bloggen den senaste tiden, jag är ju trots allt en arbetande kvinna, men nu när jag ju ska iväg på semester kommer inläggen antagligen att droppa in än mer sällan. Därför tänkte jag ge er en lite klurig tävlingsuppgift att sysselsätta er med så länge:

För ett par veckor sedan begav jag mig ut på second hand-shopping. Här skulle shoppas en festlig klänning hade jag bestämt mig för. Utbudet i second hand-affärerna var helt otroligt, så jag var tvungen att ta bilder på mig själv innan jag kunde bestämma mig för vilket fynd som skulle få följa med mig hem. Er uppgift går nu ut på att gissa vilken av följande skapelser som jag till slut bestämde mig för, klurigt, I know. Alla var så fantastiska, fast på olika sätt.


Klänning #1 "Barbieklänningen"


Klänning #2 "Det rosa fodralet"


Klänning #3 "Den glittriga sälen"


Klänning #4 "Tennisklänningen"


Klänning #5 "Blomsterängen"

Jag har ännu inte riktigt bestämt vad vinsten kommer att vara, förutom äran, men jag garanterar att det blir något jättetjusigt!

Lycka till, må bäste man/kvinna vinna!

Kommentarer
Postat av: Helena

Klänning nummer 2 gissar jag på

2007-07-23 @ 19:09:39
Postat av: Karolina

Hej vännen!
Tack för grattishälsningen! Om jag var du hade jag inte bara köpt en utan två av känningarna, tror att du hade svårt att välja mellan 1:an och 2:an?? Men tror att du valde 2:an, fast jag tror du vill ha 1:an oxå. (bara för att jag tror 2:an valde du säkert 1:an)
Ha det toppen i Rom!
Kram

2007-07-23 @ 20:06:08
Postat av: Miss J

Jag tror du valde fyran! Måste dock säga att ettan var riktigt snygg på dig! :)

Postat av: Johanna o Daniela

Sjävfallet nr 2.....du var ursnygg....

2007-07-23 @ 23:17:19
Postat av: camilla

Hej Sofia, Camilla från E-tuna här (dock numera Göteborg). Jag brukar surfa in på din sida ibland och tycker alltid att det är lika trevligt. Gjorde bla personlighetstestet senast och blev en ENFJ (tror jag), teacher idealist var jag nog iaf. Som Oprah... och Gorbatjov. Jaja, vad säger man, jag är nöjd ;)Nu är det så att jag är på tävlingshumör och vill gissa på din känning. För mig står det mln 2 & 4, men med tanke på värmen i Rom tror jag att du kör på nr 4. Den såg somrig och skön ut. Sen vill jag också gärna rösta på säng. Den i mitten säger jag. I övrigt vill jag bara önska trevlig semster.
Kram och hoppas att vi ses igen nästa gång det vanskas kalas i E-town.

2007-07-24 @ 09:52:44
Postat av: camilla

Nej fel av mig, nr 5 menar jag. Blomsterängen tror jag på!

2007-07-24 @ 09:54:21
Postat av: Kirsti

Jag tror nr 2 om det nu var en festblåsa du var ute efter... Men men jag är inte helt säker. Med dig vet man aldrig... Kanske svirar du just nu runt i Rom iklädd nr1... Som sagt man vet aldrig men jag röstar ändå på nr2. Kramis

2007-07-24 @ 15:19:37
Postat av: Daniel H

Ettan var klart coolast av samtliga och du skulle defintivt kunna bära upp den, men jag tror du körde ett säkert kort på nr 2!

2007-07-25 @ 00:28:10
URL: http://imjustdoingit.blogg.se
Postat av: maria

Jag tycker att alla klänningarna var fina. Själv så går jag inte i second hand affärer. Det har inte
blivit så.

2007-07-26 @ 14:46:04
URL: http://www.sharmilisbubbla.blogspot.com
Postat av: Sofie

Nummer 2! Kanske på en afterwork i höst? Kram

2007-07-26 @ 20:00:51
Postat av: Ma

Jag hoppas du köpte nr 2, den var absolut gjord för dig!

2007-07-29 @ 10:40:16
Postat av: Oddragna

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-05-25 @ 08:01:59
URL: http://oddragna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback