Osommar

Den här sommaren är nog hittills den värsta jag varit med om. Här i Bryssel hade vi sommar i april, då det var 35 regnfria dagar på raken och tempraturerna låg över 20 grader dygnet runt. Mina förväntningar skenade då iväg och jag hoppades på en helt orolig sommar här nere på kontinenten....

Det är väl bara att inse nu att sommaren hade vi i april, nu är det höst. Helt ofattbart, det är kallt och regnigt och murrigt... Folk är allmänt bleka och påklädda diverse kappor och dylikt. I veckorna, när man ju ändå bara jobbar, så känns det helt ok med regn och rusk, men jag bler verkligen deprimerad när helg efter helg bara regnar bort...

Enligt BBC finns det dock tydligen hopp för den här helgen, imorgon är det en stor sol över Belgien!! *håller tummarna*

image941image941image941

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hoppas solen infinner sig hos dig! Här är det bara mulet & blåsigt samt lite regn. Tempraturen har nått upp till 17,5 grader här i Borlänge idag...
/Mvh Niklas

Postat av: Anonym

Då har ni ju haft sommar :)

2007-07-07 @ 21:26:33
Postat av: hannahsthlm

Tänkte samma tanke själv..Ikväll kändes det som höst i luften här i Sthlm oxå..huu..hoppas det bara är "falska-larm" och att den "riktiga sommaren" återvänder snaaaart!!:-)
Hoppas ni får sol imorgon som prognosen antydde , här tror jag dock det skulle bli blåst och regn..igen :/! Kramis!

2007-07-08 @ 01:42:52
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: kirsti

Jag vill oxå ha sommar!!! Men efter förra årets kanonsommar med bad och sol varje dag kanske man få stå ut med lite regn denna sommar:( Hoppas ändå på några fina dagar att njuta av. Kram

2007-07-09 @ 15:06:15
Postat av: Ma

Förstår verkligen inte vad ni "pratar" om!? Här lyser solen och det är över 30 grader varmt ;-)

2007-07-10 @ 17:37:05
Postat av: Ma

Förstår verkligen inte vad ni "pratar" om!? Här lyser solen och det är över 30 grader varmt ;-)

2007-07-10 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback