Spökstad

Tillbaka på jobbet efter min lilla semester...

Det är en lite konstig känsla i Bryssel nu. Augusti innebär semesterstängt för i princip alla EU:s institutioner och semestertider innebär i sin tur att hela EU-diasporan lämnar staden (tillsammans med en stor del av de vanliga brysselianerna)... Kvar är jag själv och några arma stackare till som håller fortet i väntan på det stora flertalets återkomst... I övrigt är stan i praktiken tom.

Arbetsuppgifterna är sporadiska och inkorgen ekar tomt, en konstig känsla helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Daniel igen

Det är dött hos mig också. Jag tror hela UF klockat ut. Jag fick 3 mail ställda personligt till mig på hela dan och 0 samtal. öken

2007-07-30 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback