TÄVLINGSRESULTAT

Tack till alla som deltog i "Sofia shoppar Second hand"-tävlingen nedan! Hela sju stycken tävlanden gissade helt rätt, självfallet blev det den tjusiga axelbandslösa varianten (# 2). Den var så svår att motstå, den satt som en smäck och var av så skönt material och fin färg att det blev ett väldigt lätt val. I sanningens namn skall avslöjas att jag dock var seriöst sugen på att även slå till på #3 "Den glittriga sälen", jag har svårt att tro att en kväll i en sådan blåsa kan bli något annat än succé! Förnuftet räddade mig dock från det impulsköpet.


Sofia iförd vinnarklänningen, supertjusig tycker jag. Nu är bara frågan när blåsan skall användas, inbjudningar till diverse finare tillställningar tages tacksamt emot!

Så, vem var det då som vann tävlingen??? Eftersom det även denna gång stod ett flertal tävlanden fick lotten åter avgöra. Detta resulterade i att Daniel H stod som slutlig vinnare. Gratulerar!!! Efteresom jag hade tänkt att priset skulle vara ett av mig designat halsband (något av dessa) blev jag nu lite konfunderad... Självklart kan Daniel få ett halsband om han vill, annars går priset bra att byta mot en hederlig afterworköl till hösten?? (Daniel är en god vän, jag ger inte ut en date med mig själv eller dylikt i pris.)  Vad säger du Daniel? Bira eller halsband?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj, vad kul, jag såg det först nu!! Nog för att jag litar på din smak som designer, men jag säger BIRA! :D kram

Postat av: Marcushedvig

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-08-11 @ 10:33:04
URL: http://marcushedvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback