Non-shopping generation

Efter ett mindre upplyftande besök på BMW-verkstaden visade det sig att "vårt lilla missöde" i helgen kommer att bli dyrt... det vi trodde räckte med några fasta hammarslag visade sig kräva totalt utbyte av motorhuven... *snyft*

Jag som var oerhört shoppingsugen och som laddade inför en rejäl sväng på stan inför morgondagen funderar nu istället på om jag kanske har någon trevlig pocketbok jag kan läsa om eller dylikt... Billiga tidsfördriv efterlyses! *snyft*

Här är lite av dom fina kläder jag tänkte beställa fram tills för några timmar sedan... *snyft*



Alla klänningar kommer från H&M!


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Oops, hur mycket går en motorhuv till en BMW på då?
/Mvh Niklas

Postat av: Josse

Hu så bedrövligt...men jag tycker nog allt att du ska unna dig EN HM klänning endå, det har man alltid råd med =) Kram!

2007-06-15 @ 18:13:06
URL: http://jossebloggen.blogg.se
Postat av: Carolina Bruce

när flyttar du till sthlm???????????????????????????????????????

2007-06-18 @ 22:27:57
Postat av: Sofia

Niklas: Det är nästan femsiffrigt belopp... :(
Josse: Det har du rätt i, det har man faktiskt alltid råd med. Kloka ord!
Carolina: I början av september!!!!!!!! =)

2007-06-18 @ 22:50:42
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback