Ord ur mitt liv

Enligt Alex Schulman så kan man läsa ut ganska mycket av en modern människas liv och leverne genom att gå igenom den lista av "egna ord" som man lagt till i mobilens ordlista... Detta var ju något som jag var tvungen att kolla upp, och visst så kände jag mig träffad!

Ett axplock av de ord som tydligen definierar Sofia och hennes liv, svart på vitt:

Babe
Behjälplig
Ciao
Bitchen
Boniface
Coreper
Cotra
Coweb
Busy
Foxy
Frisyrer
Hårar
ICTY
Hehe
Hello
Informera
Granskningsreservation
Ixelles
Japp
Laku Noc
Läppglans
Jävla
Less
KUSP
Majmun
Notera
Således
Rapport
Satan
Skit
Skvallra
Skumpa
Snabbis
Snorar
Snorig
Popcorn
Sorry
Sötis
Snygging
Sunshine
Tacksam
Välkomnande
Återrapportera

Vilka ord definierar era liv??? Var ärliga!!

Kommentarer
Postat av: Carolina Bruce

kan man lägga till ord i mobilen? oj vad oteknisk jag känner mig just nu.... haha.

2007-06-02 @ 17:07:40
Postat av: Mette

Haha, vad roligt! Kollade just mina egna - ett axplock: boarda, bravo, eldat, försovit, frisören, glögg, hundbajs (!), linolja, kräftskiva, muffins, pärmar, smarrigt, sötis... osv. Givetvis också mitt eget namn, Mette!

2007-06-02 @ 19:25:49
Postat av: Niklas Eriksson

Jag skäms nästan...
Har inte lagt till ett enda ord i mina mobilers ordlistor. Har väl & andra sidan bara skickat ett 20 tal SMS under mitt liv.
/Mvh Niklas

Postat av: Linda

Hur sjutton kollar man det? Teknik-vm 2007.

2007-06-03 @ 19:53:00
Postat av: Sofia

Carolina: När man skriver ett sms och skriver ord som inte finns i telefonens ordlista så lagras det som "mina ord". Du måste oxå ha en massa!
Mette: haha, alla verkar har sina "personliga ord", dom där fanns inte med på min lista...
Niklas: Du får försöka anamma den nya tekniken snarast!
Linda: På min mobil, som är en Ericsson, kan man gå in på "mina ord" och se allihop, vet inte hur det funkar på andra telefoner dock...

2007-06-10 @ 18:08:38
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Hallvardidunn

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2009-10-01 @ 09:57:12
URL: http://hallvardidunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback