Problematiskt

image888Inför festen imorgon så måste diverse utklädningskläder inhandlas... och det är verkligen inte det lättaste! Jag brukar älska att klä ut mig, men den här gången så är temat så jäkla krångligt att jag varken vet ut eller in... Temat är nämligen romanen "Jorden runt på åttio dagar". Jag föreslog woodstocktema för festen men det föll tyvärr inte i god jord...

Temat känns lite småpretto, och det är verkligen svårt att komma på en bra outfit! Särskilt för mig som i ärlighetens namn inte har känt något större intresse av att läsa ovan nämnda bok...

Någon som har nåt bra tips?? Luftballong? Kanske lite svårt att klä ut sig till det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska klä dig i länder...alltså kanske ett par lederhosen, sari, nån kinesisk hatt. jorden runt liksom. komplicerat jag vet...

2007-06-09 @ 12:14:44
Postat av: L

Hej! Jag har utsett din blogg till "Veckans Uppsalablogg" på min blogg. Har du något emot detta får du gärna höra av dig så tar jag bort länken/inlägget. Mvh, L

Postat av: Sofia

Anonym: Bra tips!!
L: Tack, vad roligt! Det har jag absolut inget emot!

2007-06-10 @ 18:01:26
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback