Shejk it!

Efter ett besök i en välekiperad second hand-butik blev gårdagens beslutsångest mycket mindre. Framför mig hängde nämligen den ultimata maskeradkostymen för idag, en shejk-outfit. Shejk fick det alltså bli för min del på dagens personalfest, och herregud vilken skön stil!! Shejk känns väldigt mycket 2007 och passade perfekt till temat "Jorden runt på åttio dagar" eftersom jag fått det berättat för mig att ett stopp i Saudiarabien tydligen ingick på den resan.

Dagens fest var för övrigt mycket lyckad, enda missen var kanske att vi lyckades buckla till den splitternya diplomatreggade BMW som vi fått låna för transporten till festen... det kan bli en dyr historia... *attans*

Nu bär det i varje fall av vidare mot dagens andra temafest! Den här gången är det "bubbles" som gäller, en prickig klänning och en flaska skumpa är så långt jag tänkte sträcka mig den gången. Kan dock bli mycket lyckat! Ciao!

  
Sofia och Teo som araber, Sofia och en kamel gjord av en brun ballong.

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hmm, du passar mycket bättre i "vanliga" kläder.
Synd med BMW:n men den går alltid att reparera.
De får väl de som lånat ut den bjuda på...
/Mvh Niklas

Postat av: Sofia

Haha, ja, man kan ju tycka att det, men vi måste nog tyvärr stå för kalaset, men det ska nog gå bra! =)

2007-06-10 @ 18:00:40
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback