Sommarrea

En väldigt tråkig sak med att ligga hemma just idag och snora är att det är just idag som den stora sommarrean startar i Belgien! Från och med idag och en månad framåt reas det som aldrig förr. Det är faktiskt hela fantastiskt med reorna här, de är mer kontrollerade och äger enbart rum två gånger om året, i januari och i juli men då reas verkligen det mesta ut, inte bara några ställningar med förrförra årets kollektion!

Jag får väl nöja mig med att ligga kvar i sängen och skriva en shoppnglista, och får försöka bege mig ner på stan nästa vecka istället. Hittills står svarta skor, svarta byxor och några kostymer på listan, men jag antar att det inte är så svårt att förlänga den betydligt! =)

image929image929image929

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback