Spice girls reunion

En av veckans stora nyheter måste ju ha varit att Spice Girls återkomst nu är ett faktum! Om man ska skratta eller gråta över detta får man ju avgöra själv. Personligen tycker jag att det är lite kul, ska bli spännande å se om det blir en flip eller en flop... dom har ju en hel del gamla svängiga låtar att damma av, förutom "Wannabe" så var ju även "Spice up your life" och flera andra riktiga hits!

Vad gäller själva kryddflickorna så undrar jag om dom kommer återgå till sina gamla roller som "Posh", "Ginger", "Sporty", "Baby" och "Scary". Jag hoppas verkligen det, det var ju lite det som var deras signum, själva kryddblandningen liksom.

Om man vill göra lite justeringarna i rollerna så föreslår jag, på basis av nedanstående bild, att "Posh Spice" döps om till "Push Spice", närmare förklaring till detta anser jag inte behövs:

image930


För övrigt så tyckte jag att tjejerna överlag hade mer färgstarka looker förr i tiden, jag gillar särskilt Geri Halliwells  kroppsstrumpa:

  
1997


2007


Kommentarer
Postat av: sara

ser i smyg fram em
ot reunionen jag med, det är ju barndomsminnen med spice girls!

Postat av: Emma

Tycker dock att de är snyggare nu än vad de var då..

2007-06-30 @ 21:40:45
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se
Postat av: Sofia

Sara: Ja, verkligen barndomsminnen!
Emma: Jo, det är sant, men det finns så många snygga människor där ute, jag vill hellre se dom som roliga och orginella "girlpower!"

2007-07-02 @ 22:20:50
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Raymondjeanette

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 14:00:45
URL: http://raymondjeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback