Årets kvinna?

Jag blev helt ställd när jag n på morgonen skulle skriva mitt "Årets kvinna"-inlägg, jag hade sedan länge (trots att flera andra värdiga kandidater nominerats) valt att utse Linda Hammar ill årets kvinna på "Sofias dagbok". Då upptäckte jag att Aftonbladet redan hade hunnit före! Attans! Jag kan ju inte välja samma kvinna, då är det ju ingen vits att ha utnämningen...

image762

Linda är positiv energi och livsglädje rakt igenom. Egenskaper som tyvärr inte är alltför förekommande bland medmänniskor och egenskaper som jag personligen fäster väldigt stor vikt vid. Dessutom har Linda genom sin medverkan i "I en annan del av Köping" bidragit till att visa upp en helt ny bild av förståndshandikappade. En underbar bild.

Nu måste jag ägna dagen åt att fundera ut en ny kandidat att ge utnämningen till... Linda var en så självklar kandidat att jag måste börja fundera från scratch igen... Lina måste ju få en värdig efterföljare!

Kommentarer
Postat av: kirsti

Linda hade varit ett utmärkt val! Jag är lite sent ute kanske men jag skulle vilja nominera Laleh! Hon är verkligen en artist som mina tjejer i skolan kan se upp till!!! Finns få kvinnliga artister i hennes ålder som bygger sin karriär på musikalitet och viktiga texter... Fler Lalehs och färre Paris Hiltons!!!

2007-03-08 @ 09:20:11
Postat av: Sofia

Laleh var en bra nominering! (Fast jag måste erkänna att jag har både Laleh och Paris senaste album på min ipod, Paris låtar är faktiskt riktigt bra och spelas flitigare...) :)

Postat av: Millsberry2007

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2008-02-12 @ 13:07:26
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback