Födelsedagskalas

Idag hålls det ett stort födelsedagskalas i Stockholm som jag missar... Sofie, Lina, Karolin och Marie, hoppas att ni får en underbar kväll! Jag önskar att jag hade kunnat vara med! Och grattis även till Linda som fyller år idag!

Även om jag missar en hel del födelsedagsfestligheter så går jag inte helt lottlös... Imorgon fyller nämligen EU femtio år! Eller snarare... det är imorgon exakt femtio år sedan Romfördraget, som ligger till grund för hela EU:s struktur undertecknades. Här i Bryssel och runt om i Europa firas detta stort, för det är verkligen stort! Synd att man i Sverige inte uppmärksammar en sådan sak lite bättre.

Ikväll beger jag mig i varje fall iväg på femtioårskonsert med Scorpions, Kim Wilde, Gypsie Kings, Simply Red, Helmut Lotti med flera, värsta eventet som avslutas med fyrverkerier. Det är vad jag kallar födelsedagskalas!

Grattis Lina, Sofie, Marie, Karolin, Linda och EU!!

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hoppas du får kul & trevligt.
Låter iallafall som det blir en kanonkväll!

/Mvh Niklas

Postat av: Anonym

Tacktack! Nog för att jag sa upp min födelsedag förra året ;)

2007-03-25 @ 18:52:31
Postat av: Linda

och jag förstår inte varför mitt namn försvinner hela tiden.

2007-03-25 @ 18:53:05
Postat av: Sofia

Niklas: Tack, det var väldigt trevligt!

Linda: Det var så lite, kommer du att fylla 25 varje år numera alltså?

2007-03-25 @ 21:14:18
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Ma

Scorpions, hade jag velat lyssna på. The wind of change, was´nt it???

2007-03-25 @ 22:15:04
Postat av: Lina

Du var saknad!

2007-03-31 @ 12:12:38
Postat av: Lina

Du var saknad!

2007-03-31 @ 12:13:02
Postat av: Aleksanderingeborg

I want to say - thank you for this!

2009-01-27 @ 08:09:53
URL: http://aleksanderingeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback