Grrr...

Blogg.se verkar ha fått något virus, allt går jätteknasigt...

Kanske är det ett tecken på att jag borde återgå till mitt uppsatsskrivande med tanke på att den ska vara klar om två dagar och jag har en ansenlig mängd arbete framför mig?

I guess so...

Men istället planerar jag hur jag ska belöna mig själv när uppsatsen väl är klar.. En ansenlig mängd shopping är inplanerat... ;) Jag är t.ex. lite sugen på den här:


Skjortklänning, 298 kr, H&M

UPDATE!! Kläningen beställd, liksom den här tröjan:

Ett reafynd för bara 198 kr.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skjortklänningen kan jag rekommendera!
Köpte en svart och jag är super nöjd, den sitter jätte bra!

Postat av: Sofia

Sofia: Vad kul, jag har en liknande i svart så jag tänkte slå till på någon lite somrigare variant. Modellen är verkligen stilig, hoppas att den sitter bra på mig oxå!

2007-03-03 @ 23:28:35
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback