Whiskyprovning

Kvällens aktivitet är något så spännande som whiskyprovning!image799
 
image798Den skotska representationen har ikväll bjudit in hela den svenska representationen på en liten "kulturupplevelse" för att hälsa oss välkomna (vi har nämligen precis, om än temporärt, blivit grannar och huserar numera i samma byggnad här i Bryssel).
 
Jag tycker att det var väldigt rart av skottarna, ett mycket trevligt initiativ! För min del blir kvällens aktivitet en riktig debut, jag har aldrig druckit whisky i hela mitt liv, så vi får se om jag överlever!

Jag antar att vi svenskar måste bjuda ikapp senare, men på vad? Skogaholmslimpa med Kalles kaviar? Absolut vodka? Eller kanske turkisk peppar-shots? :)

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hoppas du får en trevlig kväll!

/Mvh Niklas

Postat av: Karolina

Kanske lite snaps o sill?

2007-03-29 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback