Andas ut

image862Igår när jag hade skrivit den sista av veckans totala sju rapporter var det som om ett lugn lade sig över mig, obeskrivligt skön känsla! Det senaste dygnet har jag typ bara slappat och enbart ägnat mig åt aktiviteter som inte kräver så mycket tankeverksamhet, som att typ göra hårinpackning, måla naglarna och äta godis. Underbart!

Ikväll så vankas det melodifestival, det blir helkväll hemma hos jobbarkompis Daniel som ställer till med storslaget schlagerkalas. Underbart!

Det bästa med kvällen är nog att vi kollar på melodifestivalen på BBC, gör det du oxå om du har möjlighet. Där har dom har världens grymmaste och mest sarkastiska kultkommentator, Terry Wogan, han är tusen gånger bättre än typ Pekka Heino. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tycker ändå att Mr.Luuk gjorde ett rätt bra jobb vad gäller sarkasm. Han och dom aluminiumfolie-täckta Ompalompierna var nog den största behållningen med hela showen.

Men visst var väl The Ark osedvanligt tama i sitt framträdande? Dom brukar ju visa energi som få live...

2007-05-13 @ 00:09:00
Postat av: Fia

Johan, du har så rätt! Framträdandet var fruktansvärt men Luuk var lika skoj som vanligt!

2007-05-13 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback