Kattvakt

Sedan i fredags har jag blivit med katt och kommer så att vara ett drygt dygn till. Det är min kompis Sami som bedömde mig som lämplig till kattvakt under tiden han befinner sig på resande fot. Det är mysigt med lite sällskap och Söndag, som katten heter, är verkligen sällskaplig. Jag får inte gå en meter utan att han hänger efter, som en liten hundvalp. Justnu ligger han i knät på mig och följer mitt knappande på tangentbordet intensivt. Han kanske oxå är sugen på att skaffa sig en blogg? :)

Även om Söndag är jättesöt och rar så skall det bli ganska skönt när han blir hämtad imogon. Jag har aldrig varit med om en katt som hårar så otroligt, jag måste sanera hela mitt hem imorgon. Det är verkligen katthår överallt.

Oj, nu verkar kissen vilja skriva lite på datorn dskjnmwa

Haha, det där var en hälsning från Söndag!


Kommentarer
Postat av: kirsti

Jag vill oxå ha katt förutom hårandet så är det så himla mysigt!!!

2007-05-29 @ 19:28:41
Postat av: Sigbjornmaria

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback