Mot Bryssel!

Så var Valborg avklarat... med nöd och näppe förvisso men ändock! Nu är det dags att bege sig tillbaka till Bryssel och verkligheten. Jag ber en tyst bön om att jag ska få en lite "annorlunda" placering på flyget hem (på hitresan satt jag bredvid en femåring som under den tvåtimmar långa flygresan berättade för mig allt han visste om Lucky Luke och Ninja Turtles... frågade hur gammal jag var och chansade på 40 år... ni förstår vad jag menar), nu måste jag verkligen få sova!

Eftersom jag missade att packa med mig min kamerasladd så bjuder jag på bilder från den gångna, galna helgen när jag kommit tillbaka till Bryssel. Nu måste jag springa iväg och lämna in min deklaration!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

lämna in din deklaration?! Gör du inte det på nätet som alla andra?

2007-05-02 @ 16:12:23
Postat av: Fia

Jag har inte ens börjat med min deklaration än. Illa!! Jag ska sticka hem och göra det nu, tur att skatteverket ligger i närheten!

Jag ska dra av för dubbelt boende och sånt från i somras. Annars hade jag lätt skickat ett sms och godkänt. Verkar iof dumt att inte kika igenom deklarationen, SKV kan ju faktiskt ha räknat fel på nåt. Glömt att lägga dit en nolla eller två efter beloppet jag ska få tillbaka! Med lite tur så...

2007-05-02 @ 19:30:01
Postat av: Inna

Nu har du inspirerat mig att børja blogga!
Kika in på http://blogg.expressen.se/innas/

Postat av: sara

man kan göra avdrag och sånt om man deklarerar via internet. supersmidigt.

2007-05-04 @ 07:57:46
Postat av: Sofia

Sara: Nej, jag är lite old fashioned. Tyckte det var smidigast när jag skulle göra avdrag och sånt... Dessutom så skadar det ju inte med en liten promenad..

Fia: Hoppas att du fick in den! Jag gjorde oxå det dubbla bosättningsavdraget, det är min favorit!

Inna: Åh, vad kul!! Då ska jag kika in där!

2007-05-07 @ 09:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback