Reunion

image860Igår kväll var en riktigt rolig kväll, av en tillfällighet befann sig både min gamla gymnasieklasskompis Daniel och våra gamla gymnasieklassföreståndare (Marcus och Lars-Åke) från Europaskolan i Bryssel. Det blev till att gå ut och käka och dricka öl och prata gamla minnen. Det var länge sen jag skrattade så mycket, det var helt underbart.

Reunions brukar ju ha den effekten att man degraderas till den tid då man senast sågs, så igår var Daniel och jag obstinata tonåringar igen, det borde man vara lite oftare, det är sjukt kul!!

På torsdag kommer förresten Europaskolan (som är i Bryssel på studieresa) och hälsar på här på mitt jobb, det känns lite skumt. Jag har i varje fall varit exemplarisk fd elev och ordnat intressant studiebesök åt dom. Gud vad jag är snäll! :)

Kommentarer
Postat av: ola

Var inte orolig Sofia, jag tycker du ofta är som en obstinat tonåring :-)

Postat av: Martin

Riktigt stort! Att fixa studiebesök alltså.. Hur var det med låpen å maccan då?

2007-05-08 @ 22:46:57
Postat av: Sofia

Ola: Vad elakt, haha, jag är ju vuxen karriärskvinna nu!

Martin: I know! Det var underbart med dom, dom hade inte åldrats en dag! :)

2007-05-09 @ 13:22:39
URL: http://supersofia.blogg.seblogg.se
Postat av: Gustavhege

Sehr schon, gut gemacht

2010-05-07 @ 12:59:19
URL: http://gustavhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback