Sverigebesöket del.2 "VALBORG"

Även i år lyckades jag ta mig till Uppsala för att fira Valborg. Jag kan faktiskt inte tänka mig någon annanstans på jorden som det är bättre att fira Valborg på faktiskt. Alla är så glada och galna och det liksom pirrar i hela kroppen när man slår upp ögonen på Valborgsmorgonen. Och det är inte illa eftersom det oftast samtidigt dunkar i huvudet efter gårdagens kvalborgfirande...

Årets Valborg var lite speciell, eftersom det samtidigt antagligen var min sista riktiga "studentvalborg". Således bestämde jag mig redan tidigt för att gå ut väldigt hårt. Något som resulterade i en stundtals helt sjuk Valborg och stundtals helt underbar! :) För en gångs skull hade vi smalnat av programmet och skippat allt som var kulturellt, typ mösspåtagningen och rektorns tal, liksom den överskattade forsränningen....

Lite bilder från spektaklet:

SOFIAS KYLSKÅP (innan festligheterna påbörjades):


Food is overrated.


KVALBORG PÅ STOCKHOLMS NATION:
        
Jag & Yassin, Sara & Jag, Josse & Jag, Tjejernas toalettkö


CHAMPAGNEFRUKOST & PICKNICK I EKONOMIKUMPARKEN:

           
Folkmassa, Jag & Linda, Ullis & Jag, Jag dricker vodka & brus


CHAMPAGNEGALOPP PÅ ÖSTGÖTA NATION:

        
Ett berg av skumpa, Johan & Jag, Jag, Maria & Josef, Linda nerduschad i skumpa!     

Kommentarer
Postat av: Ma

Whoops, väntar vi nu på del 3?

2007-05-05 @ 11:01:39
Postat av: Linda

hahahaha, fy vilket sunkigt kort på mig...!! Men kul var det.

2007-05-05 @ 11:39:17
Postat av: Sofia

Ma: Haha, ja, "Del.3 UTFLYTTNINGEN"

Linda: Nej, det är inte sunkigt, det är grymt, haha

2007-05-07 @ 08:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback