Vänner

Vad fantastiskt det ändå är att ha sina vänner omkring sig!

Efter att ha hoppat runt och levt i en kappsäck i flera år så uppskattar jag verkligen att äntligen ha så många vänner omkring mig som jag har nu här i Stockholm. Jag kom exempelvis precis hem från ännu en Desperate Housewives-kväll hemma hos min kompis och numera granne Sofia.

Det har blivit lite av en tisdagstradition med dessa DH-kvällar i sällskap av mina kära vänner Sofia och Jenny. Sushi, DH och popcorn är det återkommande temat, fabulous! En annan sak som är ganska fab när man tänker efter att vi tre har känt varandra i snart 20 år, är inte det helt sjukt? Samma klass från ettan till nian och så nu, nyblivna stockholmare alla tre. Sånt ska man vara rädd om tycker jag! Old friends alltså...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va snygga ni är!

2007-11-22 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback