Dagen D

Vad är det för en dag?? Är det en vanlig dag...?! :)

Ja, det är nog faktiskt en ganska så vanlig dag, trots att det oxå är den dag då jag funnits i livet i exakt ett kvarts sekel, helt otroligt! Magin har förvisso lagt sig lite vad gäller det här med födelsedagar, men en 25 årsdag får bara inte bara gå en spårlöst förbi. Den markerar något sätt slutet på ungdomen, gör den inte? I den anglosaxiska världen är det ju 21-årsdagen som har lite samma innebörd... Jag tycker dock att det känns bra att vi har dragit ut lite på det!

I helgen ska det i varje fall firas rejält, ikväll  blir det cocktail- och tapasparty för familj och släkt hemma hos mamma och imorgon är det dags för den stora balunsen, Barbiefesten! En hård, men rolig, helg har jag framför mig! Återkommer med avrapportering! Puss!

image1113

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis Fia!

Postat av: Anonym

Salut!

2007-10-19 @ 09:35:53
Postat av: Tora

Stort grattis mitt lilla knytt!

2007-10-19 @ 11:26:09
Postat av: Sofia

Tack allesammans! :)

2007-10-24 @ 10:03:46
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback