Festförberedelser...

Det är busy life den närmaste tiden kan jag säga... All min lediga tid går åt till festförberedelser. Det känns som om det mesta är i hamn, men jag har två stora uppgifter att ta tag i de närmaste dagarna:

1. Musik - Jag har hyrt musikanläggning och ljus, men inte någon dj. detta betyder att jag måste sätta ihop en egen låtlista på Ipoden. Hjälp!! Ge mig tips på hits som jag borde ha med, jag är inte särkilt bevandrad i dansmusikträsket. De enda låtarna jag har bokat in är "Barbie-girl" 8ganska självskriven) och några gamla Army of Lovers-dängor, underbara, men inte tillräckliga!

2. Bordsaktiviteter - Ett sällskap på 50 personer som inte känner varandra måste underhållas. Jag måste helt enkelt hitta på en massa roliga lekar och tävlingar... Jag har endast en lek inplanerad, behöver fler!

Please, help me out here!
image1110

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej Sofia!

Ska bli jätte skoj på lördag!
Tips på musik som passar på en Barbiefest är Britney, Spice Girls....lite girlpower behövs....tror att Barbie gillar sånt...

Ses på lördag!
Kramar /Daniela

2007-10-16 @ 10:52:43
Postat av: Sofia

Daniela: Bra idé, självklart måste vi köra några spice girls hits!

Postat av: martin

du får riva av några gamla E3-hits oxå....typ nu står det jäkligt still men....DJ Ötzi har ju några godingar som vi i princip introducerade i sverige efter vår berlin-tripp...exempel är "anton aus tirol", "gemma biertrinken" och "hey baby"
haha känner att det blir skoj det här :)

2007-10-17 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback