Klantig

Idag har jag gjort något pinsamt... Jag råkade fullborda klassikern "välta varupyramiden".

Det hela utspelade sig inne på Cubus där ett berg av shampooflaskor stod uppställda lite tjusigt. Detta berg lyckades jag med min stora väska stöta till lite lätt... Helt handlingsförlamad iakttog jag sedan hur flaskorna, liksom som i slow motion, satte igång en dominoeffekt och raserade den tjusiga shampopyramiden totalt. Det kändes nästan som en scen i en dålig komedifilm. Jag visste inte vad jag skulle göra och börjar lite tafatt plocka upp en flaska, för att sedan tappa den så att den gick sönder.... Jäkligt illa!  Jag lämnade därefter butiken mycket kvickt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur många såg dig?

2007-10-23 @ 19:25:32
Postat av: Sofia

Det var kanske fem personer som iakttog förödelsen, ingen av dessa tillhörde dock som tur var personalen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback