Överlevnadstaktik

Idag fick man verkligen en försmak på all den jävlighet som väntar oss de närmaste fem månaderna här i landet, blåst, regn, grått och kallt! Fem långa månader är det kvar tills aprilsolen kikar fram och värmer ens bleka och glåmiga kinder... Hur skall man överleva detta?!

Jag har faktiskt en riktigt bra taktik i år om jag får säga det själv. Från och med den här veckan och fram till och med februari har jag nämligen bokat in små spa-behandlingar med jämna mellan rum, jag skall knådas och smörjas in, mina fötter skall filas och mina naglas skall lackas! Fem behandlingar är än så länge inbokade. Vad tror ni? Bra idé, eller hur!? Redan på fredag har jag min första behandling, då vankas manikyr! Den här vintern skall glåmigheten bekämpas från dag 1 (i.e idag).

image1126

Kommentarer
Postat av: Veronika

Så ska det låta. Du ska vårda din hy. Undvik solarium.

2007-10-30 @ 09:53:33
Postat av: Inna

Vilken lysande idé - tror jag gör samma sak!!!

Postat av: Anonym

Man väntar bara på en kommentar från SS :)

2007-10-30 @ 12:26:32
Postat av: Precis!

Ja, kom igen SS!! På något sätt kan du väl vrida till det här inlägget till något bittert och nedvärderande?! Show us! You can do it!

2007-10-30 @ 15:17:22
Postat av: Businessgiftdepot

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback