Skräck

Imorse när jag gick till jobbet höll jag på att dö av förskräckelse. Jag är nämligen inte bara rädd för ovårdade tonåringar utan även för alla typer av råttor och mössliknande djur. En liten råtta sprang helt plötsligt ut framför mig, rakt över gångstigen vid Norr mälarstrand och ner mot vattnet. Precis när jag gick där och strosade och lyssnade på Lars Winnerbäck och tänkte att morgonstund har guld i mund... :( Jag fick andan i halsen och var tvungen att tala om för mig själv upprepade gånger att råttan inte ville mig illa och att den var mer rädd för mig än jag var för den... Fy, ändå äckligt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Förhoppningsvis skrämmde du den lika mycket som den skrämmde dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback