Svåra att förstå sig på

image1112Den manliga delen av vår befolkning fungerar så konstigt. Och det har jag förvisso länge varit fullt medveten om. Att det var så här illa hade jag dock inte kunnat föreställa mig. Enligt artikeln har en australisk reklamkampanj, där fortkörning sätts i samband med män som måste väga upp för sin "klena utrustning", haft en mycket stor genomslagskraft och en reell effekt på mäns dristiga körvanor. I reklamfilmerna vickar tydligen kvinnor av alla de slag lite symboliskt på lillfingret när en karlslok gasar förbi....

"En undersökning visar att reklamen har fått 60 procent av alla unga män i Australien att tänka över sina körvanor. Tidigare kampanjer, med bilder på dödsoffer, har inte varit lika effektiva"

Den gemensnittlige mannen ser alltså hellre att oskyldiga liv släcks än att rykten börjar florera om dennes tvivelaktiga penisstorlek, är det så man ska tolka detta? Haha, jag dör..! Jag sa ju att män fungerar skumt! :)


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Tur man inte har bil då...

/Niklas

Postat av: Charlotte

Det är nog effektivare att ge män det lilla fingret längst ut än det i mitten som bara spär på testosteronhalten.

2007-10-19 @ 17:02:49
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Sofia

Niklas: Man kan ju ha bil och köra ordentligt?

Charlotte: Mycket kloka ord!!

2007-10-24 @ 10:04:33
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Gardthale

Great site, keep up the great work

2009-01-19 @ 14:14:49
URL: http://gardthale.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback