Tantfasoner

I tider av vuxenpoänghets har jag upptäckt något förfärligt. Jag har samlat på mig en hel hög tantpoäng på sistone. Det tydligaste tecknet på detta är nog att jag har börjat bli misstänksam gentemot ungdomar. Jag kan rentav bli rädd för dom. Allra värst är det nästan när dom grupperar sig. Och om dom dessutom har ovårdade kläder och röker kan jag bli livrädd för dom. Hur kan det här komma sig?!! Jag har aldrig någonsin blivit antastad av någon ungdomme (eller, hur säger man ordet i singularis?), jag var ju dessutom själv tonåring för mindre än ett halvt decennium sedan... Fasansfullt att man har gått och blivit så här dömande på äldre dar.

image1111


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen i klubben!

2007-10-16 @ 10:08:15
Postat av: Kasparingeborg

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback