After Work

image1056Ikväll är det dags för säsongens första after work för min del, wonderful!

Det är ju dessutom min premiär-AW i Stockholm, jag är förberedd på ett något dyrare och mer begränsat ölutbud än i Bryssel men jag har ändå stora förhoppningar inför kvällen, inte minst beroende på alla gamla vänner som jag ska träffa ikväll. Det kan bli hur kul som helst!

när jag letade efter en passande bild till det här inlägget stötte jag på följande bild, en reklambild för alkoholfri öl, haha, jag gillar den, den signalerar "Lugn i stormen, blivande mammor, fredagsölen är räddad!" och "Mer bira åt gravida!"  Underbart!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ha ha, den passar ju mig perfekt, med bulle i ugnen och allt ;)

2007-09-05 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback