Direktblogg - förfest

Det här blogginlägget författas direkt från vår förfest på Kungsholmen, Stockholm, Sweden. Det är jag och fyra av mina barndomsvänner från E-tuna som beslutat göra Stockholm osäkert för en kväll. Förväntningarna inför kvällen är skyhöga.

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på eftersom jag inte har med mig någon kamera. Jag har dock precis gått igenom min kompis Sofias dator och hittat en del guldklimpar från förr, närmare bestämt från förra juldagsfirandet. Det var minsann en rolig kväll, jag hoppas att kvällen blir minst lika rolig!

        
     

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHA, love bilden med vindögd Sofia och sugrör =) Lyteskomik är det bästa. Hoppas att du landat fint nu i Svedala och att Stocktown blir till belåtenhet! Kram på dä

Postat av: Fia

Vilka pinglor!
Vi är helt underbara! Jag ska skicka över kortet när vi sitter på tunnelbanestationen, på golvet!!
Kraam!

2007-09-10 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback