Exhausted

Ok att jag hade längtat efter att få åka till Ikea och shoppa loss... men den här helgen, med dess två långa turer i nämnda affär, har gett mig en överdos tror jag... :)

Nu är det mesta inhandlat och inpackat på ett släp, herre gud vad prylar! Min rygg värker... Det är verkligen inte kul att flytta... Eller jo, det är jättekul att handa och inreda, men just det fysiska släpandet och packandet kunde jag klara mig utan tror jag. Det är fortfarande lite saker kvar att inhandla, som blomkrukor, skoställ, kuddöverdrag, stolsdynor och handdukar... men det får jag ta när kraften återvänt till mig.... Nu måste jag vila!!

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Lyckades du hitta allt på IKEA? Jag gissar att du kommer att få skruva en hel del närmaste tiden...
Ser fram emot lite bilder när du är klar med flytten.
/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback