Flytt pågår

image1081Så var det dags, ikväll ska jag flytta in i min nya lägenhet! Det ska bli såå kul, är otroligt laddad!

Det enda orosmolnet på flytthimlen är att jag inte har bestämt mina badrumsfärger ännu!! Paniiiiiik! Jag måste köpa handdukar till duschen imorgonbitti och jag vill inte köpa några handdukar innan jag bestämt vilka färger som jag ska ha på badrummet i stort... Det väger dock åt vitt, grått och rött i dagsläget, men ändå, det kan lika gärna bli vitt och svart, eller grått och rosa...

I-landsproblem?! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hoppas flytten gått bra. Som färg i badrummet tror jag att grått & rosa skulle vara snyggt.
Men det beror ju lite på vad det är för färger på väggar & golv sedan tidigare.
psst! -Kom ihåg att skicka upp lite bilder på lägenheten.
/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback