Helg!

Så är det åter hälj! Underbart!

Jag har precis återkommit från en liten avstickare på den uppländska landsbygden där det har vankats enhetsplanering med jobbet. Mycket trevligt! Det värsta med såna där tillställningar är ju dock att man alltid rullar därifrån, hur mycket är det tänkt att man ska trycka i sig egentligen? Tvårätters luncher och trerätters middagar, stor frukostbuffé och däremellan fikor med bakverk och ständiga godisskålar närvarande. Jag har nog en alldeles för svag karaktär för att klara av några längre sejourer på sådana där kursgårdar...

Kommentarer
Postat av: lina

vilken snygging till storebror du har, och jag till kusin! (såg han i reklambladet, och i veckorevyn!!) jag hoppas att allt är bra med dig! många kramar lina

2007-09-07 @ 18:18:37
Postat av: Alexanderlina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Postat av: Anonym

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-06-19 @ 07:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback