Söndagssliten

Oj vad sliten man kan vara en söndag som denna... :) Igår blev det tjejmiddag här hemma och sedan party ute på krogen. En supertrevlig kväll helt enkelt. Jag fick en massa fina inflyttningspresenter, stämningen var på topp och vinet flödade. Dessutom så överträffade jag mig själv i köket, majssoppa med kyckling och chili och quesedillas, smaskens! Soppa är helt klart underskattat som middagsmat, det kan ju faktiskt vara både supergott, festligt och mättande! Jag lägger ut receptet här om en stund!

En rolig surprise var att jag stötte ihop med en gammal språkresekompis ute på krogen, flashbacks från the wild days, Brighton -98!! (Fatta snart tio år sedan... man börjar sannerligen bli till åren...)

Nu ska jag vila mig lite i form, sen får vi se vad söndagen erbjuder. Solen strålar ju i varje fall, det borde utnyttjas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback