Bloggfattigt

Det är fattigt med uppdateringarna här på bloggen, liite dåligt av mig! Bloggfattigdomen beror delvis på att jag har börjat med datorfria helger, man sitter ju framför den här burken ungefär 40 timmar i veckan ändå, det räcker. Är inte så supersugen att sitta och häcka framför datorn på min lediga tid... Men jag ska försöka skärpa mig!

So whats new... Helgen var väldigt lugn, Samuel och jag var på Junibacken. Samuel har förresten postat alla sina nappar till tomten i helgen, sådant är stort. Fast han gråter tydligen varje kväll numera och ångrar sig... Too late!

Vad jobbet beträffar så har det varit lite busy senaste dagarna, idag vankades statsbesök från Luxemburg till exempel. Jag borde sitta och skriva en rapport från justitieministrarnas möte nu... men regnet som strilar utanför gör mig lite smått oinspirerad... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback