Vit månad

Jag har bestämt mig för att april ska bli en shoppingfri månad för min del, en sann utmaning. Jag försöker dock tänka positivt, istället för att köpa en massa nytt försöker jag gå igenom garderoben och rensa och rota. En hel del gamla bortglömda godbitar har återupptäckts faktiskt.

Egentligen är det inte så svårt att låta bli att handla, det är bara att sysselsätta sig med annat än att gå i affärer. det finns ju faktiskt ganska mycket annat att sysselsätta sig med, det kräver bara lite mer ansträngning!

Well, jag håller tummarna för att det sa gå vägen. Hittills har jag avböjt att följa med på inte mindre än TVÅ fantastiska utförsäljning, I am so strong!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till!

2008-04-06 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback