Slut som artist

Vilken helg det blev, inte en lugn stund! Igår vankades det julbord på Yxtaholms slott med hela familjen. Riktigt mysigt och med hög julstämning. Där borta i mittersta Sörmland var det ju dessutom fullt med snö. Svårt att tro här hemma i Stockholm, här finns ju inte en snöflinga så långt ögat kan nå.

SOm om det inte vore nog med det. Idag fortsatte festligheterna med fyraårskalas för Samuel. Sedan ottan har jag varit uppe och hjälpt till och laga monstertårta och blåsa ballonger. Det där med att ordna barnkalas tar verkligen på krafterna. Ikväll ska jag ta igen mig med lite tredje adventsmys med mina söta vänner, mysigt!

Lite bilder från helgen:

Syster och jag på julbord


Bärbar DVD med Nicke Nyfiken-filmen, praktiskt när de vuxna bara äter och äter...

 
Jag och Simon på kalas
 

Monsterunge och monstertårta


En bilbana från farfar, kanske bästa presenten?


Samuel iklädd min present, en transformersdräkt, mycket populärt!!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Men gud såå söt dräkt!:)

Postat av: Sofia

Hannah: Eller hur, helt bedårande! =) Finns på BR.

2008-12-14 @ 20:54:27
URL: http://supersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback