Cottesloe

Jag läste precis om Heath Ledgers minnescermoni i hans hemstad Perth i Australien, den ägde rum på Cottesloe beach. Det känns jättekonstigt att se en massa Hollywoodkändisar springa runt på bilderna. Jag bodde ju i Perth ett helt år och hängde på Cottesloe en hel del, det var min närmaste strand. Jag kan verkligen förstå valet av plats... Skulle jag trilla av pinn skulle folk gärna få minnas mig i Cottesloe, ganska fint, eller hur!?

Det stora huset på den högra bilden är Indiana Tea House, det var där inne cermonin hölls. En väldigt tjusig restaurang där man kan sitta och titta på solnedgången... Vilket jag gör på bilden bredvid... Åhh... Nu får jag tillbakalängtan!

      

As close as I will ever get to Hollywood.

Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Åhh, har inte jag varit där??

2008-02-12 @ 17:57:41
Postat av: Sofia

Gäddan: Oh yes, you have! Du är oxå nära Hollywood! (fast jag hittade inga bilder från den kvällen)

Postat av: Hanna

Låter som du har haft det skönt och mysigt... Kan du skicka lite fakta till mig om stranden Cottesloe??

2008-02-24 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback