Dröm

Ibland kommer jag in i perioder då jag drömmer de allra skummaste drömmarna. Ta i natt som exempel...

Det var sommar och jag befann mig på en gräsmatta tillsammans med ett gäng vänner, det var en fest av något slag i bakgrunden och vi hade ett partytrick utan dess like på gång. Vi hade hittat någon slags pulver som man blandade ut i vatten. Om man sedan badade i det här  vattnet bildades som en gummihinna runt hela kroppen. man blev liksom inpackad i en ballong som man sedan kunde blåsa upp. När man blåste upp ballongen medan man själv var kvar i den så kunde man gå runt som en stor jätte, helfestligt, enorma ballonger i människoformat liksom (något liknande
denna)! Partytricket gjorde stor succé och det blev ett jävla drag på den där festen och det tävlades i vem som kunde göra den mest crazy ballongen...

Någon aning om vad det här betyder!? Själv är jag helt ställd, har aldrig drömt något dylikt förrut men det var faktiskt en jätterolig dröm, väldigt tråkigt att vakna och gå till jobbet... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback