Mot Bryssel

Alldeles strax ska jag bege mig till flyget för att fraktas ner till Bryssel. Jag har inte varit där sen jag flyttade hem i augusti, men nu är det alltså dags! Det vankas kommittémöten och ett fullspäckat program för vår statssekreterare senare i veckan så jag bli kvar i Bryssel hela veckan (för att även hinna med lite sociala reunions...)!

Jag lämnade ju Bryssel och Belgien med viss avsky för staden och landet i fråga, så här med lite avstånd och perspektiv på det hela tycker jag dock att det ska bli riktigt kul att åka tillbaka, få träffa gamla kollegor, dricka bira och äta choklad!  =)

Jag håller tummarna för att rean fortfarande pågår så att jag kanske kan göra lite fynd oxå..!!

image1195
Här inne ska jag ägna hela morgondagen... (Justus Lipsius)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback