Tebax

image1196Så var man hemma igen, efter vad som känts som en evighet nästan, från Bryssel. Full rulle har det varit ända sedan i tisdags, mycket jobb och mycket reunions. Riktigt kul att vara tillbaka faktiskt! Lite shopping hann jag med oxå!

En lite mindre rolig grej var att jag fick jordens antagligen sämsta flight hem, lämnade Bryssel vid halvtio imorse och kom hem nu vid 19-tiden... Tre timmar har spenderats på köpenhamns flygplats bland annat. Tre timmar som jag hade planerat att utnyttja för att jobba undan lite grejer. Synd att jag inte hittade något uttag för datorn bara, så det blev inte mycket med den saken.

Jag var istället "tvungen" att spatsera runt bland alla butiker.... Och fyndad bland annat den här Ole Henriksen-sprayen! Men som sagt... något arbete blev det inte, så det får jag ta ta tag i ikväll/natt istället... tur att det finns kaffe! *gäsp*

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Vad jobbigt. Men håll ut. Drick mycket kaffe eller red bull.

Postat av: GG

Ole Henriksen, är han het. Jag köpte en ögoncreme av det märket på Gran Canaria, trodde det var något budgetmärke??

2008-02-13 @ 17:18:23
Postat av: Henrikmia

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-04-09 @ 08:17:39
URL: http://henrikmia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback