Fjälläventyret

Back home, safe and sound...

Det var mycket trevligt med en liten fjällsemester att fira in det nya året med måste jag säga. Jag är inte den som vanligtvis beger mig ut på friluftsäventyr och jag var tvungen att låna ihop vantar och mössor och termobyxor och långkallingar, sådant som normalt inte ingår i min basgarderob, men nu fick jag faktiskt lite mersmak på detta! Kanske måste bege mig iväg snart igen. Det där med snö, bastu, sprakande brasor och sällskapsspel tilltalar mig och jag är väldigt glad att min kollega Robert bjöd med mig.

Jag kanske inte skulle dra det hela så långt som att säga att jag är nästa Anja Pärson, men jag tog mig ned från toppen till marken igen ett flertal gånger utan att dö, det var mer än jag vågat hoppas på... Dessutom har jag förstått att det där med vintersport till 80% handlar om image och den tyckte jag att jag kirrade finfint i morsans skidställ!

Lite bilder från äventyret:

     
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback