Sällskapsspel

Sällskapsspel är helt klart underskattat. Igår kväll bjöd jag in ett tiotal av mina närmaste vänner till en redig sällskapsspelsafton kombionerat med knytkalas. Alla hade laga olika goda rätter som blev till en buffé som vi åt av innan vi delades upp i lag och satte igång och spela spel. Aftonens sällskapsspel bestod av Retro, Stockholmsspelet och Rappakalja, underbara spel som bjöd till många asgarv och intressanta diskussioner. Det var superkul och jättemysigt, måste göras om snart!

Mina Tysklandsboende vänner Ullis och Jörg sov kvar hos mig och idag pallrade vi oss in till stan för att äta, här poserar jag och Ulrika framför Stadshuset:


Kommentarer
Postat av: M

du har så grymt fin hårfärg, fixat hos frisör? me like

2008-01-07 @ 20:11:52
Postat av: Sofia

M: Åh, tack! Det är vanligt blont hår som är slingat i ljusblond och lite mörkbrun, och tvättat i silverschampo några gånger i veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback