Skönhetstips

image1183Jag har hittat en ny produkt som jag måste tipsa om, nämligen apotekets mandelolja. 100% kallpressad mandelolja, 100 ml till det facila priset av 41 riksdaler. Mandelolja fungerar som en alltialloprodukt som kan användas som nattcreme, sminkborttagning, badolja, till för att smörja in torra ben... möjligheterna är oändliga! Eftersom den är en ren naturprodukt så täpper den heller inte till porerna, kalas!

Mandeloljan säljs av någon anledning bakom disk, så man måste säga till personalen att ta fram underverket åt en.

Kommentarer
Postat av: anna

Surfade runt lite och fastnade på din blogg.
Kan bara hålla med dig om mandeloljan är jätte bra använder den när jag ska ta bort sminket.Använder weledas havtornsolja efter något jag också kan rekomendera..
Ha en trevlig kväll.

Postat av: milly

åh tack för tipset!

2009-02-25 @ 02:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback