Tack vare mig? =)


Det glädjer mig att
Arja äntligen har bjudits in till Allsången! Enligt artikeln ärb det Anders Lundins förtjänst. Well, själv tar jag också åt mig lite av äran, lobbade ju stenhårt för det när jag satt bredvid Skansens programchef på en middag i vintras! Varsågod Arja, I did it just for you! ;)

Vare sig jag hade ett finger med i spelet eller ej så tycker jag att det var ett klokt beslut. Man kanske borde bege sig iväg till Skansen och se det med egna ögon. Jag tror att Arja ska vara med i premiäravsnittet.

Undrar vad hon kommer att köra för hit? Högt över haven? Jag älskar livet? Jag vill leva i Europa? Kanske ett potpurri? Något att se fram emot i vilket fall, garanterat!

Kommentarer
Postat av: Jenny

You did it!

2008-06-11 @ 07:31:04
Postat av: Karolina

Åh vad kul att du är back in buissnes! Saknat dina inlägg! Vi syns ju snart, ska bli roligt att ses igen!

Kram

Postat av: Fia

Jag tycker att vi ska gå!! Anna hånade mig lite när jag sa det, men jag räknar med dig! Håkan Hellström ska spela, och Crister Sjögren (samtidigt som Arja, på premiären och allt). Jag tror att Christer kör "I love Europe" och att Arja kör "Jag vill leva i Europa". Kan det bli annat än succé?! Kram

2008-06-11 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback