Underbart

Stockholm är verkligen underbart just nu. Vattnet glittrar och solen strålar! Som inledningen på långhelgen blev det ett par öl på Mälarpaviljongen med min kompis Martin, fabulous! Mälarpaviljongen är så mysigt, man kan bara sitta där med en kall öl och njuta och se ut över Riddarfjärden.

Imorgon ska jag fortsätta att uppleva sommar-Stockholm med en skärgårdstur. Det bästa sättet att fira nationaldagen borde väl vara ute i den svenska myllan, inte sant!? Picknickkorgen är laddad, och jag är laddad för en paus ur packandet... Det är milt sagt ansträngande att flytta. Nu ska jag fylla ännu en påse, den här gången kanske med gamla strumpor, jippie!

Kommentarer
Postat av: kirsti

Hej vännen, längesen... Dags att flytta igen? Har dy hittat nåt nytt? Jag njuter också av solen, ska snart bege mig till sumpa:)Vi ses på Melbas namngivning! Kramar!

2008-06-08 @ 12:59:21
Postat av: Sofia

Ja, nu var dets dags att flytta igen... Hoppas att det var sista gången på länge!! Kom upp och hälsa på vettja!



Vi ses på namngivningen annars! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback