Lång Lördag

Äntligen hemma i tv-soffan efter en lång lördag...

Först åtta timmars spa'ande, det blev ansiktsmask och färgning och sminkning och torrborstning och vaxning och massage... Som grädde på moset packades slutligen hela jag in i alger och gladpack... Eventuellt kommer fotobevis på det sistnämnda senare. En toppendag var det i varje fall, jag känner mig sjukt omhändertagen!

Direkt från alginpackningen bar det av mot syster och hennes nyligen utökade familj. Jag hade köpt med mig presenter till de små liven, en sjömanssparkdräkt och pyjamas med får på till Simon och en piratkostym till Samuel, mycket uppskattat! Den där lilla Simon såg ut som en liten räka, jag har aldrig sett något så litet i hela mitt liv... men väldigt söt var han! Jag är nu stolt moster till två underbara ungar!!


Simon, den lilla räkan, och moster Sofia


Samuel i sin piratkostym, världens sötaste sjörövarunge

  
Samuel håller i sin lillebrorsa helt själv, men är egentligen mer intresserad av Mora Träsk på tv'n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback