Sällskapspel

image1229Igår kväll vankades det sällskapsspel härhemma, en massa trevliga gäster som kom hit för att umgås och spela spel och som hade med sig en massa god mat. Och så en hel del vin på det, kan det bli annat än succé!?

Stockholmsspelet, TP och Rappakalja stod för underhållningen, hur kul som helst. Det är sällan man garvar så mycket som när man spelar spel, särskilt om man har några glas vin innanför västen... Bland gästerna fanns såväl barndomskamrater som gamla klasskompisar, nuvarande jobbarkompisar och en ny
bekantskap, fabulous!

Gästerna gick inte hem förrän vid halvtretiden, det är sent det när kommit upp så här i åren. Jag har varit helt ihjäl hela dagen och legat och lidit med huvudvärk... men som sagt det var det värt!

Karolin hade oxå roligt (varning för hemsk bild på mig, det blir hämnd på detta!)

Nu blir det lugn hemmakväll med Melodifestivalen för min del, mina röster lägger jag på BWO och Christer Sjögren! We love Europe!

Kommentarer
Postat av: Alexnelly

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback